MetJetOnline

Content is a bitch?

Wat mij betreft niet, maar het blijkt dat ruim een kwart van de mensen die verantwoordelijk zijn voor marketing moeite heeft met het maken van kwalitatieve content. En onlangs kwam ik in contact met Joost. Hij is verantwoordelijk voor de online zichtbaarheid van zijn bedrijf en liep zo nu en dan vast. Zoals hij zelf al aangeeft meldt hij zich daarom met enige regelmaat aan voor de content call. Easy peasy.

“Ik merkte dat ik regelmatig vastliep op relatief simpele vragen: wat is de afmeting voor de verschillende socials? Hoe bedenk ik nu die pakkende titel, die niemand kan weerstaan? De content call van Jet heeft mij hierbij enorm geholpen. Even inloggen en je gaat vól inspiratie weer aan de slag.”

Als fulltime expert of misschien omdat er meer gedaan moest worden en jij ‘het wel leuk vond’ om zo nu en dan wat te plaatsen. Wat je rol ook is. Online is continue aan verandering onderhevig. Logisch dus ook dat je je met regelmaat dingen afvraagt. Een greep uit de vragen die ik in de dagelijkse praktijk krijg:

  •  Hoe kom ik écht in contact met mijn publiek?
  • Welke woorden zijn belangrijk?
  • Welke social media kanalen moet ik inzetten?
  • Hoe bereik ik mijn doelgroep?
  • Hoe schrijf ik content die ook gelezen wordt?
  • Welke afmeting heeft een LinkedIn update?
  • Hoe zorg ik ervoor dat mijn berichten blijven hangen?

Om de kennis voor iedereen te vergroten staat er periodiek, compleet kosteloos, een virtuele call gepland. Hier kan je ál jouw vragen stellen op het gebied van marketing. Benieuwd? Mail mij dan jouw vragen en ik laat weten wanneer er een nieuwe call gepland staat.

Tot snel!