Heb je behoefte aan creatieve input of een strategisch plan? Toch liever een haarscherpe tekst, content in context of uitleg hoe het je bepaalde zaken het beste aan kunt vliegen? Met mij kan je alle kanten op!

Creatieve Chaos

Wie altijd door dezelfde bril naar de organisatie kijkt, ziet op den duur niets nieuws meer. Zonde! Zaken die voor jou inmiddels de normaalste zaak van de wereld lijken, kunnen bijzonder mooie content momenten vormen. Benieuwd welke pareltjes jouw organisatie voorhanden heeft? Dat zoeken we uit tijdens een brainstorm. Ook wel creatieve chaos genoemd. En dat doen we lekker old school: schrijven, tekenen en plakken. Alles om ervoor te zorgen dat de rechter (creatieve) hersenhelft flink wakker geschud wordt!

[popup_trigger id="7107" tag="button" classes="popup-div"]Yep, ik ben wel toe aan een frisse blik![/popup_trigger]

Contentplan

Het contentplan is de basis voor alles wat je hierna gaat doen op contentgebied. Niet alleen wordt beschreven wat het doel is en wie je doelgroepen zijn, maar ook welke reis zij doorlopen. Op basis van deze informatie wordt het hoofdonderwerp en de subrubrieken bepaald. Wees gerust: geen dikke, saaie documenten. Het is juist een heel praktisch document waar je zowel mét als zonder mijn hulp prima mee uit de voeten kunt. Lekker toch!

[popup_trigger id="7107" tag="button" classes="popup-div"]Een goede basis? Graag![/popup_trigger]

Creatie

Het maken van goede content een vak op zich? Gelukkig wel! Veel te vaak zie ik slechte teksten en opmaak, die totaal geen verbinding vormen met de doelgroep. Echt mensen: de tijd van zenden naar je ontvanger en wachten op een reactie is voorbij. Het is belangrijk om op zoek te gaan naar de juiste mensen, de interactie op te zoeken en deze mensen aan je te binden. Juist om die reden is het belangrijk om je content in de juiste context te plaatsen. Weten hoe je dat doet? Dat doe ik graag voor.

[popup_trigger id="7107" tag="button" classes="popup-div"]Ja, ik kan wel wat extra handen gebruiken![/popup_trigger]

Coaching & College

Regelmatig kom ik tegen dat er echt goede mensen op de marketing afdeling zitten of medewerkers die marketing met veel liefde naast hun ‘gewone’ werk doen. Super, maar soms is het dan heel fijn om even te sparren met iemand die er verder van afstaat. Óf kan je behoefte hebben om je kennis over LinkedIn, Instagram of Facebook wat op te poetsen. Herkenbaar?

[popup_trigger id="7107" tag="button" classes="popup-div"]Extra inzichten zijn welkom![/popup_trigger]